Administrace klientů

Obnova hesla do zákaznické zóny

Pokud si klient nepamatuje přihlašovací údaje do zákaznické zóny, můžete mu je jednoduše zaslat na e-mail. V sekci administrace klientů stačí zaškrtnout volbu a zaslat klientovi e-mail s požadavkem na obnovu hesla.


Postup

  1. V administraci klientů si vyberte klienta, kterému potřebujete zaslat přístupové údaje.
  2. Klikněte na upravit u tohoto klienta.
  3. V zobrazeném formuláři zaškrtněte volbu zaslat klientovi e-mail s požadavkem na obnovu hesla.
  4. Po stisknutí tlačítka Uložit se odešle požadavek.
  5. Zhruba do 5 minut přijde klientovi návod jak si obnovit heslo.

Klienti můžou využít tento odkaz: obnovit přístup do zákaznické zóny

Kde najdu

Plovoucí menu - Klienti - Upravit klienta


PROVOZOVATEL