Na stránce zákaznická zóna (po přihlášení) si můžete jednoduchým způsobem opravit zadané údaje:
Zadané informace jsou ihned aktualizovány v systému. Nové heslo je také ihned funkční a při příštím přihlášení se přihlásíte pouze s novým heslem.
Novinky
Zpráva e-mailem při objednání/zrušení rezervace
Pro ještě lepší orientaci v rezervačním systému, si může klient objednat zasílání potvrzení o objednání/zrušení na e-mail. Postup je následující, v opravě údajů si klient zaškrtne volbu odesílat upozornění. Jakmile si zarezervuje nebo zruší aktivitu, příjde mu zpráva e-mailem.
Upozornění klienta na nízký stav kreditu
Stává se vám že si chcete objednat novou aktivitu a najednou zjistíte že máte málo kreditu? Nezoufejte. Rozšíříli jsme aplikaci tak, že každý klient si může nastavit upozornění na nízký stav kreditu. V zákaznické zóně, v opravě údajů si klient může určit hodnotu kreditu. Pokud aktuální kredit klesne pod tuto hranici, odešle se klientovi e-mail s upozorněním.